Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Kroogers - Aναζητήσεις

Εκει που καθόμουν ανέμελως και χάζευα στο ιντερνέτι και κοινώς
έξυνα καλαμπαλήκι τι να δώ?Οι Kroogers βγάλανε νέο δίσκο!
...Απλά μην το πείτε παραέξω...Μεταξύ μας
Το ρεζουμέ είναι ένα...Οι Kroogers επιστρέψαν με το 5ο cd με τον τίτλο
''Αναζητήσεις''
Πως σας φαίνεται ο τίτλος?
Σας αρέσει ο πουρές?
Αμα είναι απο χθές?
Ποσες φορές χέσατε σήμερα?
Μην αηδιάζεται..
Μέθοδος εκκένωσης του εντέρου είναι!
Βιολογική ανάγκη είναι και αυτό!Δεν κατάλαβα γιατί τόσο υφάκι?
Ακουω ΡΑΠ απο το 2008 μάν!Δεν σε παίρνει!Εχω και σελίδα στο facebook!
Πάμε μια βόλτα?
Μπα!Εχω να στείλω bulletins στο myspace για την καινούργια παράγωγη (aka Rap Beat)
που ξεκίνησα να κάνω και ανέβασα ενα δείγμα στο soundcloud για να την ακούσουνε οι 4 fans μου!
Μην τα βάζεις με τους φανς μου ρε τρελέ!
Κατέβασε ρε το cd των Kroogers και θα δεις ρε!
Το χειρότερο ever cd των Kroogers είναι ΕΔΩ!!Στην κυριολεξία όμως!
Παρόλαυτα...Σας αγαπάμε...Και οτι κάναμε το κάναμε με μεράκι και φροντίδα!
Αν θέλετε να κατεβάσετε το cd δωρεάν πρέπει να έρθετε να μας συναντήσετε
και αφού μαζευτεί ολο το crew σε κύκλο και παίξει ο μισός δίσκος των
Psycho realm να σας σβήσουμε στο χέρι 10 τσιγάρα αφου τα καπνίσετε όλα
μαζί ενωμένα με σελοτέιπ!!
(Κι'ομως παρόμοιο ψέμα έχω ακούσει απο έλληνα ράπερ να το λέει...!!!!!)
Αλλιώς...τσογλάνια...σκάτε 25 euros (σε χαρτονομίσματα των 5)
και μας δίνετε και δώρο κάποιο t-shirt  σας!...Δίκαιο πιστέύω!)
Το λίνκ για τζάμπα κατέβασμα είναι εδώ απο κάτω...
Για να σας δούμε...έχετε τα κοκόβια να το κατεβάσετε????
http://www.mediafire.com/?8e99v5rk0h4db97


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου